Erzurum’da ormanlık alanlarda mangal yapan 11 kişiye 32 bin lira ceza

Erzurum İl Jandarma Komutanlığı, 2-11 Ağustos 2025 tarihleri arasında Şenkaya, İspir, Narman ve Oltu ilçelerindeki ormanlık ve mesire alanlarında geniş kapsamlı denetimler yaptı.

GÜNDEM - 12-08-2025 10:17

Denetimlerde vatandaşlara, orman yangını riskine karşı alınması gereken önlemler hatırlatıldı ve sıcak havalarda daha dikkatli olunması gerektiği vurgulandı. Ormanlık alanda mangal yaparak piknik yaptığı tespit edilen 11 kişiye toplam 32 bin 483 lira idari para cezası uygulandı.

Jandarma ekipleri, vatandaşlardan olası bir yangın şüphesi durumunda vakit kaybetmeden 112 Acil Çağrı Merkezi’ne bilgi vermelerini istedi.

 

Günün Diğer Haberleri