Erzurum Cumhuriyet Başsavcılığı koordinesinde, İl Emniyet Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri tarafından yürütülen planlı çalışmalar kapsamında kent genelinde uyuşturucu ticareti yapan şahıslara yönelik peş peşe operasyonlar düzenlendi.

Soruşturmanın ilk aşamasında gerçekleştirilen operasyonlarda 21 kişi hakkında "uyuşturucu veya uyarıcı madde ticareti yapmak" ve "uyuşturucu madde kullanmak" suçlarından adli işlem başlatıldı. Yapılan aramalarda 69,27 gram sentetik kannabinoid (bonzai), 11 gram metamfetamin ile uyuşturucu kullanımında kullanılan 5 cam aparat ele geçirildi.

Çalışmaların devamında düzenlenen ikinci operasyonda ise 4,86 gram esrar, 3 adet ecstasy hap, 0,70 gram sentetik kannabinoid, 1 hassas terazi, 2 pompalı tüfek ve bu tüfeklere ait 14 kartuş bulundu.

Projeli operasyonların toplamında 85,83 gram uyuşturucu madde, 3 ecstasy hap, 1 hassas terazi, 5 cam aparat, 2 pompalı tüfek ve 14 kartuş ele geçirildi.

Operasyonlar kapsamında uyuşturucu ticareti yaptığı değerlendirilen 14 şüpheli gözaltına alınırken, şüpheliler hakkında "uyuşturucu veya uyarıcı madde ticareti yapmak" suçundan başlatılan soruşturmanın sürdüğü bildirildi.

Erzurum İl Emniyet Müdürlüğü'nden yapılan açıklamada, uyuşturucu madde kullanımı, ticareti ve sevkiyatına yönelik mücadelenin kent genelinde kararlılıkla devam edeceği vurgulandı.

Advert